dilluns, 1 d’octubre del 2012

Còmics en català de segona mà a la Fira d'Igualada

Aquest passat cap de setmana, a Igualada hi ha tingut lloc la seva Fira Multisectorial. Diumenge durant al matí a la plaça de l'Ajuntament hi tenia lloc un mercat d'antiguitats. Abans d'anar-hi però vaig passar per la llibreria on normalment compro els còmics i mangas, per adquirir El Hòbbit (en català) i Avui m'ha passat una cosa molt bèstia, el primer llibre de l'esperada trilogia Cròniques d'un heroi urbà. Les dues obres són de Norma Editorial.


Ja al mercat d'antiguitats, tot mirant eines, estris, mobles antics, també mirava per si havia algun còmic en català ja vell o descatalogat. Hi vaig veure els típics Asterix, Tintíns, i també exemplars de les edicions blanques i vermelles de Bola de drac. Si d'aquest n'hagués vist l'últim de la sèrie vermella, hagués caigut per complementar-lo amb el facsímil del primer número de la sèrie blanca, doncs principi i final. Però mirant i regirant em vaig trobar còmics de la desapareguda Recerca Editorial. Entre els diferents exemplars, dos obres en català, les dues formades per dos números i completes: Akameshi i Serenity. No en vaig dubtar ni un moment i per 4 euros en total, les dues obres cap a casa.