diumenge, 25 d’octubre del 2009

Petita actualització de Planeta Sigarra

Aquest migdia a l'Espai Web del Telenoticies de TV3 han comentat dues webs que m'han cridat l'atenció.

La primera es Rellotge Català. Aquesta web et permet baixar una utilitat per la teva web/bloc que ni més ni menys es un rellotge que t'indica les hores a la manera catalana, és a dir, amb els famosos "quarts". I doncs per la meva banda l'hi he posat. A que és maco?

I l'altra web és Akinator. Es tracta d'un geni que et va fer preguntes i segons el que responguis, t'ha d'encertar el personatge que tens en ment. Primerament he pensat amb en Son Goku, i clar com es evident el geni l'ha encertat, però després ja he estat més "cabró" i amb en Musculator i amb en Zatch Bell, doncs el geni no els ha encertat. La veritat es que es un joc divertit.

1 comentari:

scaramanga ha dit...

M'ho estic passant pipa amb l'Akinator. Mon pare, que és un freak de la novel·la negra li ha guanyat tots els assalts, parò a mi m'ho ha endevinat tot: Doraemon, Lamu, Iniesta, George Stobbart i Pompeu Fabra.