D'aquesta maner

En John, però per més inri, es veu envoltat d'una batalla, per accident es veu involucrat en la mort d'un soldat, i arrossegat dins d'una nau, una nau vivent, una femella de Leviathan, la Moya, a la qual un grup de presoners han realitzat un motí per alliberar-se dels Pacificadors, la força militar dels Sebacians. En Crichton, gràcies a uns microbis traductors, microt a microt (segon a segon), lentament anirà entenent la situació i a més a més sabent que a qui per accident a matat es el germà d'en Bialar Crais, capità que a través del seu Transportador de Comandancia, tenía presonera la Moya i els seus inquilins, i que aquest ofuscat perseguirà l'humà fins on faci falta.
Així es que com, li canvia la vida a en John, vivint a partir d'ara en una nau vivent, i convivint amb el Pilot de la Moya; amb en Ka D'Argo, un guerrer Luxà; el Dominador Rygel XVI, un Hyneri, la Delviana Pa'u Zotoh Zhaan i una Sebaciana, l'Aeryn Sun, a partir d'aquest moment, una ex-Pacificadora.

Capitol rere capitol anirem coneixent els diferents personatges i les relacions de "companys de pis". Coneixarem una gran varietat d'espècies extraterrestes, una de les quals, una Nebari, la Chiana entrarà a formar part de la tripulació. I ja al final de la temporada apareixeran 3 personatges que tindràn una gran importancia: l'Stark què es un membre de la raça esclava Banik; en Talyn, el fill de la Moya, un hibrid de Leviathan i Tecnologia Pacificadora; i finalment l'aparició del Pacificador i substituint un decadent Crais com a perseguidor d'en Crichton, l'Scorpius. He dit que en Crais decau, però com a pacificador, ja que la seva importancia no decaurà pas.
El millor de la primera temporada:
- Els Microbis Traductors. Per que aprendre llengües si amb ells ho pots entendre tot?
- Els Leviathans. Uns éssers meitat organismes i meitat màquines, i com no destacar la seva Populsió Estelar.
- Els Forats de Cuc. La trama girarà entorn d'ells.
- La gran vareitat de formes vivents que la nostra imaginació es capaç de crear, en aquesta sèrie i en d'altres.
El pitjor:
- Malgrat estar perseguits per en Crais, aquest només té un cert protagonisme al principi i al final, exceptuant un episodi intermig on coneixarem aquest personatge.
I ara no em ve res més al cap.
Fonts: Mecansocrit i Jim Henson Company
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada