dimarts, 8 de maig del 2012

Crònica del 30è Saló del Còmic. 3a part: Firmes i dedicatòries

En aquesta 3a part de la Crònica del 30è Saló del Còmic toca posar totes les firmes, dedicatòries i dibuixos dels autors que vaig visitar.

Començant pel divendres, primer tenim al meu Històries del barri, la firma d'en Gabi Beltrán i també firma i dibuix d'en Bartomeu Seguí, que també em va dibuixar al meu exemplar de Les serps cegues.



Segon tenim el dibuix de la Cristina Bueno, el seu autoretrat, l'autora de Sostres. Segons em va dir, és la primera dedicatòria que feia.


Continuem amb Terra Baixa, en que n'Hernán Migoya em va escriure una dedicatòria al llop vermell i en Quim Bou em va dibuixar aquest llop tan bonic. Gràcies!



Ja que teníem en Quim Bou, i tenint  el meu Serrallonga, em va fer un dibuix d'en Joan Sala alies "Serrallonga" i la Niki Navarro, la guionista, també em va fer una dedicatòria.



Divendres a la tarda, van tocar les dedicatòries dels autors de Sherlock Holmes i la conspiració de Barcelona. A la part superior la de Sergio Colomino i a la part inferior la de Jordi Palomé.


 

I vam finalitzar el divendres amb la firma d'en Jordi Riera Pujal, autor de El còmic en català


Concloem les firmes i dedicatòries del Saló, amb la de l'Aleix Saló a la seva nova obra Simiocràcia.

2 comentaris:

scaramanga ha dit...

Jo també vaig comprar el de Sherlock Holmes, però no vaig veure els autors. I això que hi naig anar divendres a la tarda. Sana enveja.

Llop Segarrenc ha dit...

Els autors de Sherlock Holmes eren a l'estand de Norma de les 16h(+ el típic retard) fins a les 17h, del divendres.