dilluns, 7 de maig del 2012

Crònica del 30è Saló del Còmic. 1a part: Divendres matí

*Avís als navegants: Les hores de les fotografies es incorrecta. La càmera de fotos me l'han deixada i no hi havien canviat l'hora. Per tant sumeu-hi una hora.

Enguany altre cop cap al Saló Internacional del Còmic de Barcelona. Així divendres cap a 2/4 de 11 ja era a dins, enguany però sense pagar entrada ja que tenia una acreditació de ComiCat. Que professional, si senyor!
Tot seguit em vaig trobar am el company Emili Samper (Nightwing80) de la Batcova

Comentar ja sigui amb ell o amb d'altres companys de ComiCat, o ara anavem junts o ara anavem cadascú pel seu cantó segons les seves necessitat. Dit això, vam anar buscar l'estand del Còmic en català, el qual hi havia publicacions de les 7 editorials que han format d'aquesta iniciativa. 

A partir d'aquí, em vaig acostar a l'estand de Dolmen Editorial, que era la costat, per tal que en Gabi Beltrán i en Tomeu Seguí em firmessin el meu Històries del barri. Aprofitant que hi era em vaig comprar Les serps cegues (Inrevés Edicions) de Felipe Hernández Cava i també de Tomeu Seguí. Així doncs vaig aprofitar per tal que en Tomeu Seguí em dediques els dos còmics. En Gabi Beltrán però me'l va firmar més tard en un altra ocasió, ja que no va arribar puntual. 


(Avís: He decidit fer una entrada amb el recull de totes les firmes, dedicatòries i dibuixos dels autors, així doncs us haureu d'esperar, a que el publiqui.)

Tot seguit vaig anar a l'estand de Planeta deAgostini Comics. Motiu principal, obtenir el facsímil del primer número de la Sèrie Blanca de Bola de drac. Però te'l donaven comprant algun còmic així que vaig comprar-me Historias cortas de Naoki Urasawa. I de pas ja que també en tenien, vaig demanar la maqueta de paper per muntar del Thousand Sunny, el segon vaixell de la Tripulació dels Pirates del Barret de Palla.

Seguidament vaig aprofitar un moment per anar a l'exposició de Blacksad


Després vaig anar a l'estand d'Editores de Tebeos per més firmes. La primera de va ser de la Cristina Bueno al meu exemplar de Sostres. I en acabat els hi va tocar a l'Hernán Migoya i en Quim Bou al meu còmic de Terra Baixa. I ja que hi hauria en Quim Bou, també vaig portar el meu Serrallonga per que me'l firmes i de retruc també ho va fer la Niki Navarro, la guionista. 

Cristina Bueno (assentada), Niki Navarro (dreta) i Álex Fito (assentat)

Hernán Migoya (a l'esquerra de la foto) i Quim Bou dibuixant al meu Terra Baixa

Després vaig anar a l'estand d'Astiberri Ediciones per tal que en Craig Thompson en firmés el meu exemplar de Habibi, però no va poder ser. Dissabte tornaria a provar sort. Aprofitant que llavors en Gabi Beltrán també hi era, em va firmar el meu Històries del barri.

Aviat es va fer l'hora de dinar, així doncs em vaig tornar a trobar amb l'Emili i quan en Javi del Campo de fonamental va arribar, vam marxar del Saló per anar justament a dinar. A la tarda hi tornaríem.

Fi de la primera part.