dimecres, 6 de novembre del 2019

Crònica del 25 Manga Barcelona 2a part: Divendres: Les compres

Si a la primera part de la crònica del 25 Manga Barcelona l'he destinada a com s'estructurava el saló i a quins actes vaig assistir el divendres 1, ara toca repassar les compres que vaig fer durant aquest dia, les quals el dissabte 2 a la tarda ja vaig penjar al meu Twitter.

Totes les compres les vaig fer al Palau 2. Unes al matí i les altres tarda. Tot sortint de la conferència sobre el cyberpunk, em vaig dirigir a aquest palau a començar a fer-les.

La primera fou a una editorial nova per a mi, Letrablanka Editorial, on vaig comprar l'edició especial de Capitán Harlock. Memorias de la Arcadia vol. 1: Los fríos dedos del olvido,  del francès Jérôme Alquié. És el primer volum dels tres que tindrà.


Tot seguit vaig anar a l'estand d'Ooso Comics, on vaig recollir el volum de Mazinger Otome Taisen amb les seves recompenses havent fet la pre-order i també vaig comprar el primer volum de Cutie Honey 90's. Aquestes eren les seves dues novetats de manga en català per aquest 25 Manga Barcelona.


A la Zona Fanzine, a l'estand de Magori Art, vaig recollir un altre còmic en català que tenia reservat: La sèrie de la teva vida Z, el qual el tinc dedicat pels seus guionistes: en Marc Zanni, en Joan Sanz Bartra i en Carles Lladó, i un dels seus dibuixants, en Marc Godoy Ribas (Magori). A part de recollir el còmic també vaig comprar el pòster dels insults d'en Vegeta, també dedicat per en Joan Sanz. Tot un plaer haver pogut parlar amb tots quatre i moltes gràcies per les dedicatòries. Al cap d'una estona els tornaria a veure a la xerrada sobre el doblatge en català.


 

A l'estand d'Ivrea, vaig comprar una continuació, un final i una estrena: Gunnm Last Order vol. 9, Shin Mazinger Zero vol. 9 i  Battle Royale Edición Deluxe vol. 1, respectivament. A més també hi va haver de regal un pòster de Gunnm.



Planeta Cómic, hi vaig comprar  Bola de drac Spin-off: Yamcha, per reduir el llarg títol. Un curiós spin-off on un jove es reencarna en en Yamcha. El volum va acompanyat d'una postal. Dies abans ja havia comprat dues altres novetats de l'editorial: Bola de drac Super vol. 4 i el primer número de la revista  Planeta Manga.


A la tarda, després de la presentació d'Ooso Comics, vaig anar a l'estand de Norma Editorial on vaig comprar una de les seves grans novetats d'aquest Manga Barcelona, el primer volum de l'edició original d'Akira d'en Katsuhiro Otomo. I de regal anava acompanyat d'un portafolis de l'obra. Un altre clàssic a la meva biblioteca.


En les darreres edicions, m'he acostumat a comprar quelcom d'anime prioritzant que tingui audio en catatlà, així que l'última compra, aquesta no programda la vaig fer a Selecta Vision, tot mirant i remirant per si hi havia alguna cosa que em cridés l'atenció, sí que hi vaig veure quelcom d'interés, va tocar un anime amb uns quants anys a sobre, Cowboy Bebop en la seva Collector's Editions, en Blu-ray i evidentment amb audio en català.