dimecres, 9 de febrer del 2011

Zombillennium 1. Greta

Títol Original: Zombillénium 1. Gretchen
Autor: Arthur De Pins
Publicat per: Estrella Polar, Gener 2011
Preu: 13,95€

A ComiCat vaig veure dit còmic, i em va cridar l'atenció. Divendres passat que baixava a Barcelona, vaig aprofitar per passar-me per l'FNAC de la Diagonal, per mirar com és. El dibuix em va agradar i fent-li una ullada ràpida, em va quedar de satisfer. Així que me'l vaig emportar cap a casa.

Zombillennium és un Parc d'Atraccions de Terror en que els seus treballadors són monstres: zombis, esquelets, mòmies, entre d'altres. Tot una sèrie de circumstàncies desagradables comportaran que en Marc Zahner, un home normal, hi acabi treballant primer com ha encarregat de la paradeta de cotó de sucre, i després de revelar-se la seva veritable identitat de monstre, serà l'estrella de Tren Fantasma. En Marc tindrà la companyia de l'única humana que hi treballa, com a estudiant de practiques, o no ben bé, ja que la Greta Webb és una Bruixa.