dilluns, 1 de novembre del 2010

El que hauria comprat al XVI Saló del Manga però que he comprat a la llibreria

Com que ara ja no volto per Barcelona, no he pogut anar al XVI Saló del Manga, bé hi podia haver anat dissabte, però fins ara hi havia anat els dijous o divendres (laborals) que no hi ha tanta gent i pots voltar i comprar amb tranquil·litat. Però havent-hi pogut anar ja tenia la llista preparada més el que hagués pogut sortir d'imprevist com una figura, pòster, etc. Per tant dissabte a la tarda vaig anar a fer les compres a una llibreria, les qual són:

Els desenllaços de Kimagure Orange Road i Love Hina, en els seus toms 10 i 14 respectivament, en català, clar.




Continuem amb el manga de ninges Naruto, el tom 43 en català, el qual m'ha sobtat els seu gruix, 13 capítols en total.


Després toca el manga actual d'en Ken Akamatsu, Negima! Magister Negi Magi, en el seu tom 28.


Canviant de registre i d'editorial, toca el cinqué album de la Col·lecció Hugo Pratt: Corto Maltès: Faula de Venècia.


Havent-hi anat també hagués comprat els toms 2 i 3 de 5 Elementos de Jesulink, els quals hauré d'adquirir per internet.


Bé a mesura que els vagi acabant, faré ressenyes de Kimagure Orange Road, Love Hina i Faula de Venècia.

2 comentaris:

scaramanga ha dit...

Jo sí que he anat al Saló, però no vaig comprar cap còmic. Hauria comprat un KOR, però el torn de firmes havia acabat, i no tenia ganes de d'esperar-me al següent, així que ho vaig deixar. Demà posaré la no-crònica al blog.

Muramasa ha dit...

Jo he estat tres dies al Saló, i em falta només fer la crònica del dilluns (avui).