dissabte, 2 de novembre del 2013

Les compres del XIX Saló del Manga de Barcelona

Aquest passat dijous 31 d'octubre vaig anar al XIX Saló del Manga de Barcelona. La crònica del dia la podeu llegir a ComiCat, aquí simplement posaré les compres que hi vaig fer. 

Tal com explico a la crònica, el primer estand editorial que vaig anar va ser el de Planeta DeAgostini Cómics. Hi vaig comprar els toms 63 i 64 de Naruto en català. No sé l'esforç que ha hagut de fer l'editorial per igualar les edició catalana respecte la castellana, però s'agraeix molt i molt. Una altra compra que vaig fer i que ja fa alguns mesos que tenia al cap és la la recopilació d'històries curtes d'Eiichiro Oda, Wanted!, on s'hi recull una versió del que seria els orígens de One Piece. I a més vaig aprofitar per agafar un exemplar del cross-over, entrecreuament, d'aquest manga i Toriko


Les següents compres les vaig fer a l'estand de Jesulink, autor dels mangues espanyols Raruto i 5 elementos. Hi vaig comprar les novetats Panda Ninja Fantasma, els mini-llibres Oro Puro i Mierda a tope, i dos pòsters. Més tard en Jesús Jesulink Garcia Ferrer em va firmar el Panda Ninja Fantasma.

 

Voltant pel Saló vam passar diverses vegades per l'estand de La sèrie de la teva vida, on en Marc Zanni, en Joan Sanz i en Carles Lladó, a part de vendre-hi el llibre dels dos primers també hi venen altres articles relacionats, com samarretes i tasses, relacionats amb els doblatges en català de Bola de drac i One Piece. Així finalment m'hi vaig aturar. Vaig conèixer en Carles Lladó, la veu catalana d'en Luffy, vaig saludar tant en Marc com en Joan, i vaig comprar una samarreta amb la inscripció Baliga & Balaga i una tassa amb el text A prendre un got de llet calentona, firmada pels tres actors de doblatge. En ambdós casos són frases d'en Vegeta, aquí els vídeos: Baliga i Balaga, Got de llet calentona versió DBZ i Got de llet calentona versió DBZ Kai. Vaig dubtar entre la tassa blava i la negra, i d'això que en Carles em va dir: De quin color normalment va vestit en Vegeta? Davant d'això l'elecció va ser clara!
 

I no podia marxar del Saló sense tastar un plat japonès. Si l'any passat vaig comprar amb una ració de gyûdon, arrós amb bou, el plat preferit d'en Musculator, enguany em vaig decantar cap a un altre plat típic del manga i anime, els takoyaki, les boletes de pop.