divendres, 8 de març del 2013

L'Arcadia del Capità Urías torna a navegar

La Arcadia era una poderosa nau comandada pel Capità Urías que viatjava per l'espai sideral compartint amb tota espècie vivent el concepte #TLQM (Todo lo que mola) o el que en català jo he batejat com a #TEQA (Tot el que agrada), i es que ens agrada molta la #TEQA. Però que collons és això? Doncs còmic, manga, anime, sèries sentai o tokuhatsu, o sigui tota cultura dispersa d'aquí i allà i de l'espai profund no explorat encara. I és que tant l'Urías com jo som culturalment dispersos. 

Des del meu bonic planeta anomenat Sigarra, escolant el programa de ràdio interplanetari Generació Digital el seu nom hi era molt pronunciat, així que davant les particularitats que compartíem m'hi vaig posar en contacte, però llavors va arribar la Guerra de les Ombres! Perdoneu, senyors, m'he confós, aquesta és d'un altre lloc. Torne-m'hi. Va esclatar la Guerra  dels Bessons Bivitel·lins! L'aparició del Professor Huriás, el germà bessó bivitel·lí del capità va interrompre perturbant la pau sideral. El Capità Urías amb la seva Arcadia s'hi va enfrontar durament, però el poderós exercit de superherois bojos del professor van deixar la nau ni apte per reciclar, ni reutilitzar ni reduir. Unes es preguntaven "Nau Arcadia, on vas tan feta pols?" Així doncs els nostre heroi es va haver d'ocultar en un meteorit on repararia la nau, dia sí dia també. Mentrestant el seu malèfic germà s'aniria apoderant de tota roca sideral. 

Finalment aquest dilluns 4 de març després d'un temps indefinit, l'Arcadia més poderosa i culturalment dispersa que mai s'ha tornat a enlairar i navegar per l'espai sideral. El Capità Urías amb un aire tot imponent ha comunicat "Difoneu el meu retorn per tot l'univers i així serà possible tancar en un manicomi el boig de mon germà. Ajudeu-me i el que sigui més afortunats rebran uns lots de tecnologia espacial d'última generació" (En aquest enllaç més ben explicat. A la imatge següent un dels lots)

concursArcadia
Un dels lots de tecnologia espacial d'última generació

De seguida, infinita gent de tot l'univers ho ha començat a difondre per així derrotar el Professor Hurías i evidentment ser un dels afortunat! 

Com acabarà la guerra? Això és de collita pròpia, per fer una mica d'història culturalment dispersa i que l'entrada fos més amena i divertida.  

I qui seran els afortunats? Estigueu pendents a la nova Arcadia del Capità Urías!!!